Comissió de Materials
Algunes famílies de l’escola vam crear la "comissió de materials" amb la finalitat de poder ajudar a l’equip pedagògic del cole fabricant, reparant o preparant material.
El primer any vam fer unes capses per tal que l’equip pedagògic pogués guardar i endreçar el seu material pels nens; també vam muntar i pintar la caseta de fusta que es troba entre els dos mòduls del cole i per acabar el primer any escolar, vam fabricar la paret musical perquè els nens puguin gaudir-ne i posar ritme a l’estona del pati!
Sempre en comunicació amb la directora per poder respondre a les necessitats reals de l’escola, podem proposar idees i nous materials a crear que anem construint i donant forma quedant uns dissabtes al matí al mateix cole. I a més els nens s’ho passen d’allò més bé perquè poden gaudir de tot el pati per ells sols, un paradís pels petits!
Si ets una mica manetes, tens idees y ganes de passar-ho bé, vine a ajudar-nos! T’esperem!
Per contactar amb nosaltres pots enviar un correu a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..